ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  LIFE  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK  |  TRAVELBOOK

Home > Style > Αγορά

ΑΓΟΡΑ

ΜAKE LOVE NOT WALLS

14.2.2017

Η Diesel συνεργάζεται με τον διάσημο φωτογράφο David LaChapelle για την καμπάνια Άνοιξη Καλοκαίρι 2017, μια καμπάνια με ευρύ πνεύμα και ανοικτά «σύνορα». Μέσα από φωτογραφίες και μια σειρά παγκόσμιων δράσεων το #makelovenotwalls είναι έτοιμο να κατεδαφίσει όλα τα πνευματικά και τεχνητά τείχη και να αφήσει όλες τις πλευρές να πλησιάσουν η μία την άλλη στο όνομα της ενοποίησης και της αγάπης. Η δράση αυτή λαμβάνει χώρα σε μία σημαντική ιστορική στιγμή, όπου το μίσος, τα τείχη και ο φόβος φαίνεται να κυριαρχούν.

«Κινούμαστε ενάντια στο μίσος και θέλουμε περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος να το γνωρίζει αυτό», εξηγεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής Nicola Formichetti. «Η αγάπη και η ενότητα είναι σημαντικές για τη δημιουργία μίας κοινωνίας στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε, και ενός αύριο που αξίζει σε όλους μας», συμπληρώνει. Αφοσιωμένοι στη διαφοροποίηση και στα ατομικά δικαιώματα παγκοσμίως, ο Αμερικανός καλλιτέχνης και φωτογράφος David LaChapelle συνεργάζεται με τον Formichetti προκειμένου να κατεδαφίσει οποιαδήποτε τείχη μέσω μία πλατφόρμας επικοινωνίας η οποία δημιουργήθηκε από την Anomaly Amsterdam.

«Από την καμπάνια του David LaChapelle, στην οποία απεικονίζονται δύο ναύτες να φιλιούνται, από το 1995 μέχρι τώρα η Diesel πάντα αντιστεκόταν και θα συνεχίσει να αντιστέκεται σε οποιαδήποτε σύνορα. Πρέπει να τολμήσουμε να κατεδαφίσουμε τα σύνορα σε μία στιγμή όπου ο φόβος κάνει τον κόσμο να διαιρείται με περισσότερα τείχη», λέει ο Renzo Rosso, ο ιδρυτής της Diesel.

Το φουσκωτό tank βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου της Diesel εμφανίστηκε σήμερα στο Λονδίνο (14 Φεβρουαρίου) μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης, πριν ταξιδέψει στο Μιλάνο, τη Σανγκάη, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο και το Τόκιο. Ένα στρατιωτικό μέσο απαλλαγμένο από τον αρχικό του σκοπό, το άρμα χρησιμοποιείται ως σύμβολο ελπίδας. Ένα μηχάνημα που συνήθιζε να χωρίζει τον κόσμο, τώρα τον ενώνει.

Μake Love not walls

Η Diesel συνεργάζεται με τον διάσημο φωτογράφο David LaChapelle για την καμπάνια Άνοιξη Καλοκαίρι 2017, μια καμπάνια με ευρύ πνεύμα και ανοικτά «σύνορα». Μέσα από φωτογραφίες και μια σειρά παγκόσμιων δράσεων το #makelovenotwalls είναι έτοιμο να κατεδαφίσει όλα τα πνευματικά και τεχνητά τείχη και να αφήσει όλες τις πλευρές να πλησιάσουν η μία την άλλη στο όνομα της ενοποίησης και της αγάπης. Η δράση αυτή λαμβάνει χώρα σε μία σημαντική ιστορική στιγμή, όπου το μίσος, τα τείχη και ο φόβος φαίνεται να κυριαρχούν.

«Κινούμαστε ενάντια στο μίσος και θέλουμε περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος να το γνωρίζει αυτό», εξηγεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής Nicola Formichetti. «Η αγάπη και η ενότητα είναι σημαντικές για τη δημιουργία μίας κοινωνίας στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε, και ενός αύριο που αξίζει σε όλους μας», συμπληρώνει. Αφοσιωμένοι στη διαφοροποίηση και στα ατομικά δικαιώματα παγκοσμίως, ο Αμερικανός καλλιτέχνης και φωτογράφος David LaChapelle συνεργάζεται με τον Formichetti προκειμένου να κατεδαφίσει οποιαδήποτε τείχη μέσω μία πλατφόρμας επικοινωνίας η οποία δημιουργήθηκε από την Anomaly Amsterdam.

«Από την καμπάνια του David LaChapelle, στην οποία απεικονίζονται δύο ναύτες να φιλιούνται, από το 1995 μέχρι τώρα η Diesel πάντα αντιστεκόταν και θα συνεχίσει να αντιστέκεται σε οποιαδήποτε σύνορα. Πρέπει να τολμήσουμε να κατεδαφίσουμε τα σύνορα σε μία στιγμή όπου ο φόβος κάνει τον κόσμο να διαιρείται με περισσότερα τείχη», λέει ο Renzo Rosso, ο ιδρυτής της Diesel.

Το φουσκωτό tank βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου της Diesel εμφανίστηκε σήμερα στο Λονδίνο (14 Φεβρουαρίου) μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης, πριν ταξιδέψει στο Μιλάνο, τη Σανγκάη, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο και το Τόκιο. Ένα στρατιωτικό μέσο απαλλαγμένο από τον αρχικό του σκοπό, το άρμα χρησιμοποιείται ως σύμβολο ελπίδας. Ένα μηχάνημα που συνήθιζε να χωρίζει τον κόσμο, τώρα τον ενώνει.

  • Μake Love not walls