ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  LIFE  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK  |  TRAVELBOOK

Home > Newspaper > Business

BUSINESS

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ

14.2.2017

Μία ενδιαφέρουσα διάσταση της οικονομικής παγκοσμιοποίησης που ώρες - ώρες αποδεικνύεται μεροληπτική έναντι των πιο ορκισμένων εχθρών της, αλλά και του αμφίστομου της τεχνολογίας που όχι σπάνια συμπεριφέρεται ως τυφλή, φέρνει στην επιφάνεια πρόσφατη έρευνα των Times του Λονδίνου. Ούτε λίγο ούτε πολύ, η έρευνα επισημαίνει ότι κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες χρηματοδοτούν άθελά και εν αγνοία τους τρομοκρατικές οργανώσεις, ναζιστικές ομάδες και μισαλλόδοξες σέχτες, κυρίως μέσα από το YouΤube και τις διαφημίσεις μέσω Google (Ads by Google) που παρεμβάλλονται στα βίντεο των ακραίων στοιχείων -ιδιαίτερα σε εκείνα με εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια views. Το YouΤube κατόπιν, το οποίο απορροφάει τη διαφημιστική δαπάνη από τις μεγάλες εταιρείες, πιστώνει τους λογαριασμούς των εξτρεμιστών, αρκεί ο επισκέπτης να έχει παρακολουθήσει το διαφημιστικό. Η σουρεαλιστική αυτή συναλλαγή, όπου το χρήμα του δυτικού κόσμου κατευθύνεται στους πολέμιούς του έχει δώσει λαβή στους συνωμοσιολόγους για ποικίλα σχόλια (άντε να τους πείσεις ότι αυτό δεν γίνεται από απροσεξία) και έχει προκαλέσει ανησυχία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το σφάλμα άλλες φορές βαρύνει τα media shops, τα πρακτορεία δηλαδή που είναι υπεύθυνα στο να σχεδιάσουν το που θα κατευθυνθεί η διαφημιστική δαπάνη, ενώ άλλες φορές αποτελεί αστοχία του software που σχετίζεται με το media planning και buying. Δεν χρειάζεται να δυσαρεστήσουμε τους διαφημιζόμενους αναφέροντας τα brands που μπορεί να συναντήσει κανείς σε αυτά τα βίντεο, ωστόσο, είναι μάλλον εξωφρενικό να φιλοξενούνται κηρύγματα μίσους στα κοινωνικά δίκτυα του ελεύθερου κόσμου, και -σαν να μην έφτανε αυτό- να χρηματοδοτούνται κιόλας!   

Χρηματοδότες κατά λάθος
Κείμενο: Χαράλαμπος Νικόπουλος

Μία ενδιαφέρουσα διάσταση της οικονομικής παγκοσμιοποίησης που ώρες - ώρες αποδεικνύεται μεροληπτική έναντι των πιο ορκισμένων εχθρών της, αλλά και του αμφίστομου της τεχνολογίας που όχι σπάνια συμπεριφέρεται ως τυφλή, φέρνει στην επιφάνεια πρόσφατη έρευνα των Times του Λονδίνου. Ούτε λίγο ούτε πολύ, η έρευνα επισημαίνει ότι κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες χρηματοδοτούν άθελά και εν αγνοία τους τρομοκρατικές οργανώσεις, ναζιστικές ομάδες και μισαλλόδοξες σέχτες, κυρίως μέσα από το YouΤube και τις διαφημίσεις μέσω Google (Ads by Google) που παρεμβάλλονται στα βίντεο των ακραίων στοιχείων -ιδιαίτερα σε εκείνα με εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια views. Το YouΤube κατόπιν, το οποίο απορροφάει τη διαφημιστική δαπάνη από τις μεγάλες εταιρείες, πιστώνει τους λογαριασμούς των εξτρεμιστών, αρκεί ο επισκέπτης να έχει παρακολουθήσει το διαφημιστικό. Η σουρεαλιστική αυτή συναλλαγή, όπου το χρήμα του δυτικού κόσμου κατευθύνεται στους πολέμιούς του έχει δώσει λαβή στους συνωμοσιολόγους για ποικίλα σχόλια (άντε να τους πείσεις ότι αυτό δεν γίνεται από απροσεξία) και έχει προκαλέσει ανησυχία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το σφάλμα άλλες φορές βαρύνει τα media shops, τα πρακτορεία δηλαδή που είναι υπεύθυνα στο να σχεδιάσουν το που θα κατευθυνθεί η διαφημιστική δαπάνη, ενώ άλλες φορές αποτελεί αστοχία του software που σχετίζεται με το media planning και buying. Δεν χρειάζεται να δυσαρεστήσουμε τους διαφημιζόμενους αναφέροντας τα brands που μπορεί να συναντήσει κανείς σε αυτά τα βίντεο, ωστόσο, είναι μάλλον εξωφρενικό να φιλοξενούνται κηρύγματα μίσους στα κοινωνικά δίκτυα του ελεύθερου κόσμου, και -σαν να μην έφτανε αυτό- να χρηματοδοτούνται κιόλας!   

        FACEBOOK