ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  LIFE  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK  |  TRAVELBOOK

Home > Style > Classics

CLASSICS

IT TAKES TWO: ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

29.5.2017

Τα δυο μυαλά πάντα σκέφτονται καλύτερα από ένα. Πίσω από αυτή την αλήθεια κρύβονται μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες fashion συνεργασίες. Παράδειγμα τα δύο πιο hot ονόματα στο ανδρικό ντύσιμο αυτήν τη στιγμή, οι Vetements και ο Gosha Rubchinskyi: Οι πρώτοι συνεργάστηκαν με την Champion, ο δεύτερος με τη Fila και την Kappa. Μαζί, όμως, ανέσυραν από την αφάνεια τα ως άνω αθλητικά brands. Υπάρχουν και κάποιες άλλες φορές που οι συνέργειες του στυλ σώζουν την τσέπη, όπως στην περίπτωση της H&M.

Λανσάροντας κάθε χρονιά, κάπου εκεί γύρω στον Νοέμβριο, συλλογές μαζί με κορυφαίους οίκους μόδας και παρέχοντας έτσι στον κάθενα τη δυνατότητα να αποκτήσει εμβληματικά κομμάτια σε τιμή ευκαιρίας. Υπάρχουν και οι εμπορικές συνεργασίες, όταν ένας σχεδιαστής ή οίκος σκέφτεται να εξαργυρώσει το following ενός σταρ ή celebrity: Και να σου ο Malik να βαδίζει στα χνάρια της αγαπημένης του, της Gigi της Hadid, ετοιμάζοντας για το 2017 όχι μία, αλλά δύο συλλογές: ανδρικού παπουτσιού, μαζί με τον Giuseppe Zanotti, και ρούχων, ανδρικών και γυναικείων, για τη σειρά Versus της Donatella Versace. Υπάρχουν, πάντως, και κάποιες συμπράξεις που γράφουν διακριτικά ιστορία, όπως όταν ένας τζέντλεμαν συναντά ένα ελβετικό έμβλημα: Το μεταλλικό στυλό 849 της Caran d’ Ache έχει δουλέψει υπερωρίες σε πολλά γραφεία από το 1969, οπότε και σχεδιάστηκε. Στα χέρια του Paul Smith μεταμορφώθηκε όχι για μία αλλά για δύο σεζόν, μετά την επιτυχία της πρώτης συλλογής που έγινε sold-out.

Το φινάλε των duos οφείλουν να το γράψουν οι Ιάπωνες: Από τη μία είναι ο Yohji Yamamoto που από το 2002, μαζί με την Adidas, δημιούργησε μια από τις πιο επιδραστικές συνεργασίες: τη σειρά Y3, επικεντρωμένη στο menswear. Άλλη μία πρωτοπόρος των fashion συνεργιών, η Rei Kawakubo των Comme des Garçons, μετέφερε στη μόδα τη street ενέργεια από labels όπως η Fred Perry και η Levi’s, ενώ έβαλε στο παιχνίδι αθλητικά brands (Nike, Speedo). Και κάπως έτσι άνοιξε ο δρόμος για κορυφαία collabs...

Οι πιο «χτυπητές» συνέργειες μοδός

Raf Simons x Calvin Klein
Δύο μινιμαλιστές συναντώνται με στόχο το repositioning μιας μπράντας που την έχει τσακίσει το πολύ licencing.

Karl Lagerfeld x H&M
Η πρώτη design συνεργασία της σουηδικής εταιρείας έγινε το 2004, με την επιτυχία να αντηχεί ακόμη μέχρι σήμερα.

Lemaire x Uniqlo
Έπειτα από δύο συλλογές που έγιναν sold out, η σύμπραξη μονιμοποιείται με τη σειρά Lemaire x Uniqlo.

Rubchinskyi x Fila
Αγόρια από το άλλοτε Σιδηρούν Παραπέτασμα ανακαλύπτουν τη streetwear ελευθερία ενός δυτικού brand…

It takes two: Της Αγίας συνεργασίας
Κείμενο: Μαρία Παπαγρηγορίου

Τα δυο μυαλά πάντα σκέφτονται καλύτερα από ένα. Πίσω από αυτή την αλήθεια κρύβονται μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες fashion συνεργασίες. Παράδειγμα τα δύο πιο hot ονόματα στο ανδρικό ντύσιμο αυτήν τη στιγμή, οι Vetements και ο Gosha Rubchinskyi: Οι πρώτοι συνεργάστηκαν με την Champion, ο δεύτερος με τη Fila και την Kappa. Μαζί, όμως, ανέσυραν από την αφάνεια τα ως άνω αθλητικά brands. Υπάρχουν και κάποιες άλλες φορές που οι συνέργειες του στυλ σώζουν την τσέπη, όπως στην περίπτωση της H&M.

Λανσάροντας κάθε χρονιά, κάπου εκεί γύρω στον Νοέμβριο, συλλογές μαζί με κορυφαίους οίκους μόδας και παρέχοντας έτσι στον κάθενα τη δυνατότητα να αποκτήσει εμβληματικά κομμάτια σε τιμή ευκαιρίας. Υπάρχουν και οι εμπορικές συνεργασίες, όταν ένας σχεδιαστής ή οίκος σκέφτεται να εξαργυρώσει το following ενός σταρ ή celebrity: Και να σου ο Malik να βαδίζει στα χνάρια της αγαπημένης του, της Gigi της Hadid, ετοιμάζοντας για το 2017 όχι μία, αλλά δύο συλλογές: ανδρικού παπουτσιού, μαζί με τον Giuseppe Zanotti, και ρούχων, ανδρικών και γυναικείων, για τη σειρά Versus της Donatella Versace. Υπάρχουν, πάντως, και κάποιες συμπράξεις που γράφουν διακριτικά ιστορία, όπως όταν ένας τζέντλεμαν συναντά ένα ελβετικό έμβλημα: Το μεταλλικό στυλό 849 της Caran d’ Ache έχει δουλέψει υπερωρίες σε πολλά γραφεία από το 1969, οπότε και σχεδιάστηκε. Στα χέρια του Paul Smith μεταμορφώθηκε όχι για μία αλλά για δύο σεζόν, μετά την επιτυχία της πρώτης συλλογής που έγινε sold-out.

Το φινάλε των duos οφείλουν να το γράψουν οι Ιάπωνες: Από τη μία είναι ο Yohji Yamamoto που από το 2002, μαζί με την Adidas, δημιούργησε μια από τις πιο επιδραστικές συνεργασίες: τη σειρά Y3, επικεντρωμένη στο menswear. Άλλη μία πρωτοπόρος των fashion συνεργιών, η Rei Kawakubo των Comme des Garçons, μετέφερε στη μόδα τη street ενέργεια από labels όπως η Fred Perry και η Levi’s, ενώ έβαλε στο παιχνίδι αθλητικά brands (Nike, Speedo). Και κάπως έτσι άνοιξε ο δρόμος για κορυφαία collabs...

Οι πιο «χτυπητές» συνέργειες μοδός

Raf Simons x Calvin Klein
Δύο μινιμαλιστές συναντώνται με στόχο το repositioning μιας μπράντας που την έχει τσακίσει το πολύ licencing.

Karl Lagerfeld x H&M
Η πρώτη design συνεργασία της σουηδικής εταιρείας έγινε το 2004, με την επιτυχία να αντηχεί ακόμη μέχρι σήμερα.

Lemaire x Uniqlo
Έπειτα από δύο συλλογές που έγιναν sold out, η σύμπραξη μονιμοποιείται με τη σειρά Lemaire x Uniqlo.

Rubchinskyi x Fila
Αγόρια από το άλλοτε Σιδηρούν Παραπέτασμα ανακαλύπτουν τη streetwear ελευθερία ενός δυτικού brand…

  • It takes two: Της Αγίας συνεργασίας
  • It takes two: Της Αγίας συνεργασίας
  • <p>Ο Sir Paul Smith και οι πολύχρωμες ρίγες «έγραψαν» -Me caran d'ache</p>

    Ο Sir Paul Smith και οι πολύχρωμες ρίγες «έγραψαν» -Me caran d'ache

  • It takes two: Της Αγίας συνεργασίας