ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  LIFE  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK  |  TRAVELBOOK

Home > Style > Ρολόι

ΡΟΛΟΪ

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

11.1.2017

Και τα 2.012 ρολόγια του νέου μοντέλου της OMEGA #SpeedyTuesday έγιναν ανάρπαστα σε χρόνο ρεκόρ, μόλις μέσα σε τέσσερις ώρες, καθώς οι θαυμαστές του ρολογιού ανά τον κόσμο έσπευσαν να το αποκτήσουν.

Η ελβετική ωρολογοποιία OMEGA για πρώτη φορά στην ιστορία της προώθησε τη πώληση ενός νέου ρολογιού διαδικτυακά και η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή. Το συλλεκτικό Speedmaster, που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό του διαδικτυακού φαινομένου, που έγινε γνωστό με την ονομασία #SpeedyTuesday, έγινε διαθέσιμο για προ-παραγγελία μέσω των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης της OMEGA, στις 12.00 το μεσημέρι της Τρίτης 10 Ιανουαρίου και μόλις 4 ώρες αργότερα, και τα 2.012 ρολόγια εξαντλήθηκαν! Η ανταπόκριση ήταν μάλιστα τόσο άμεση που η OMEGA σταμάτησε τη προώθηση του ρολογιού μέσω Instagram λίγο μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας.

Ο πρόεδρος και CEO της OMEGA, κ. Raynald Aeschlimann, αποκάλεσε τους θαυμαστές του Speedmaster «εξαιρετικά παθιασμένους για το αγαπημένο τους ρολόι και πιστούς στην OMEGA».
Επίσημη πρώτη

Ο χρόνος δεν περιμένει

Και τα 2.012 ρολόγια του νέου μοντέλου της OMEGA #SpeedyTuesday έγιναν ανάρπαστα σε χρόνο ρεκόρ, μόλις μέσα σε τέσσερις ώρες, καθώς οι θαυμαστές του ρολογιού ανά τον κόσμο έσπευσαν να το αποκτήσουν.

Η ελβετική ωρολογοποιία OMEGA για πρώτη φορά στην ιστορία της προώθησε τη πώληση ενός νέου ρολογιού διαδικτυακά και η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή. Το συλλεκτικό Speedmaster, που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό του διαδικτυακού φαινομένου, που έγινε γνωστό με την ονομασία #SpeedyTuesday, έγινε διαθέσιμο για προ-παραγγελία μέσω των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης της OMEGA, στις 12.00 το μεσημέρι της Τρίτης 10 Ιανουαρίου και μόλις 4 ώρες αργότερα, και τα 2.012 ρολόγια εξαντλήθηκαν! Η ανταπόκριση ήταν μάλιστα τόσο άμεση που η OMEGA σταμάτησε τη προώθηση του ρολογιού μέσω Instagram λίγο μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας.

Ο πρόεδρος και CEO της OMEGA, κ. Raynald Aeschlimann, αποκάλεσε τους θαυμαστές του Speedmaster «εξαιρετικά παθιασμένους για το αγαπημένο τους ρολόι και πιστούς στην OMEGA».
Επίσημη πρώτη

        ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ